Hissar&dissar.

Hissar:

Vintern- För att jag tycker att vintern är så mysig med snö och mörka kvällar, man tänder ljus & sånt då.

Kameror - Tänk egentligen vilken häftig pryl en kamera är egentligen , man kan trycka på en knapp , och så får man en bild på det man tar. Jag älskar att fotografera, det är så sjukt kul.

Fotboll&basket- Mina två favorit sportet , fast det är ju inte så konstigt det är ju fotboll&basket jag går på. Man får nya vänner & motion , så det hissar jag verkligen!

 

Dissar:

Regn - Okej , ibland är det roligt när det regnar , men ibland är det jättetrist att det regnar, man blir rastlös & det finns inte så mycket att göra ute ,om man vill ut då.

Krig- Det är bland det värsta som finns , folk dör & massor av hemskheter händer i krig.


Rökning-
Jag kan förstå att det ser cool ut att ha en ciggarett (stavas?) i handen , men egentligen är det ju inte så coolt som det ser ut. Man förlorar ungefär 11 minuter av sitt liv genom att röka en cigg. Man får sämre motion & man för sämre smak& utseendet förändras också. Man förstör inte bara sig själv utan omgivningen omkring sig själv , förstör man också & det kalla passiv rökning.

Trackback
RSS 2.0